Daglig överblick
Planera dagens arbete genom tillgång till information från egen organisation och integrerade kundsystem.
Full transparens
Ge medarbetare och ledning en bild av aktuell status på individ- och team-nivå för en effektivare styrning och uppföljning.
Mät och styr
Skapa checklistor, arbetsflöden, och dagliga uppgifter. Mät framsteg och förbättra. Styr om vid behov.
Färre tidstjuvar
Eliminera onödigt arbete som fruktlösa kontroller eller väntan på kundåterkoppling. Integrera och automatisera mot kundens system.
Färre misstag
Skapa arbetsflöden för att standardisera och förenkla utförande med flera parter. Mindre onödigt arbete, färre misstag.
Tätare kundrelation
Skapa tätare kontakt med kunden via en kundportal. Tydliggör kundens åtaganden, brister och behov. Skapa extraintänkter.
Tydlighet skapar trygghet och effektivitet
Knyt ihop organisationen och involvera kunder
Implementera enkelt nya idéer och förbättra arbetssättet
Skapa en smidigare och mer effektiv vardag genom att integrera ledningens, konsultens och kundens arbetflöden.
Mät, styr och följ upp för att skapa en gemensam överblick av nuläge och status.
Utveckla alla verksamhetsdelar med letshare
Ledningen
Skapa en överblick av verksamheten med väldefinierade KPIs som följs kontinuerligt.
Mät händelser på olika nivåer och fördjupa dig i datan. Identifiera förbättringsområden som utgångspunkt för att öka lönsamheten.
Personalen
Spara tid genom att arbeta i ett väldefinierat arbetsflöde.
Automatisera steg som slösar tid och integrera arbetsflödet med kundens system och personal.
Skapa en överblick över nulägesstatus på alla kunder.
Kunden
Ge kunden tillgång till en portal för närmare och effektivare samarbete genom direkt utbyte av information.
Skapa en närmare kundrelation och få möjlighet att visa nya erbjudanden som skapar kundvärde.
letshare är byggt för att anpassas ditt arbetssätt utan att störas av tvingande mallar eller förutbestämda processflöden
Vi vet att du kan din verksamhet bäst
En plattform som skapar tydliga arbets- och informationsflöden
letshare underlättar informationsdelning på ett strukturerat och spårbart sätt för att skapa största effektivitet och trygghet det dagliga arbetsflödet, med eller utan kunden involverad.
Även om ni idag har flertalet system för styrning och administration så saknar de flesta en sammanhållande plattform för allt det där andra – kittet som får verksamheten att flyta på.
- Fördefinierade arbetsflöden för standardiserad hantering av återkommande arbetsuppgifter.
- Manuella och automatiserade kvittering av steg i arbetsflöden. .
- Uppdelning av arbetsflöden per kund. Registrering av kundhändelser varje månad (eller vecka).
- Kundportal för interaktion med kund, lagring av dokument och godkännande.
- Godkännande av händelser med eller utan signering.
- Integration med externa system för automatisk överföring av information.
- Uppföljning av händelser genom visning i statussymboler eller grafer för god överblick.
- Sammanställning av arbetsflöde och framsteg på individ-, kontors- och företagsnivå.
- Kommunikationskanaler för intern och extern information.
- Faktabaserat förbättringsarbete baserat på uppmätta data.
- Tidsbesparing ger möjlighet till ökade kundkontakter och analyser.
- Integration av viktiga externa informationsflöden.
Läs mer om hur letshare fungerar och alla funktioner som hjälper dig att skapa en vassare verksamhet
Tre egenskaper hos letshare som underlättar för er verksamhet
Konsultanpassat
Konsultyrket är ofta splittrat med många saker på gång samtidigt. Misstag kan ibland få oanade följder. Genom att digitalisera arbetsflöden byggs kontrollfunktioner in i arbetssättet vilket skapar trygghet och transparens.
Samtidigt får man överblick över hur man ligger till på alla sina uppdrag.
Säker drift i molnet
Molnbaserade mjukvaror kan vara skrämmande inledningsvis, men en gång där och du vill aldrig gå tillbaka.
Back-up och redundens säkerställer att dina system och dina data är tillgängliga när du behöver dem.
Verksamhetsfokus
Ni har nog med ert dagliga uppdrag. Fokusera på detta och lämna IT-drift till de som fokuserar på det.
Vår IT-partner QLogic säkerställer att alla era IT-behov möts så som ni vill ha dem: IT-drift i världsklass.
Digitalisera i tre enkla steg
1 – Börja med det du har
Omvandla det du har idag, det finns ingen anledning att börja från noll.
Implementera dina nuvarande arbetsflöden, genomgångar och anteckningar ett digitalt system. Automatisera viktiga informationsflöden. Involvera kunden is processer som godkännande och dokumentdelning.
I letshare gör vi det enkelt utan programmering. Vi hjälper dig komma igång.
2 – Samla information
Skapa arbets- och informationsytor där de dagliga informationsflödena kan samlas in då de passerar som en del av ett fördefinierat arbetsflöde eller mätetal.
Högt och lågt, enskilda arbetsplatser eller gruppmöten – all information relevant för verksamheten sparas.
Inga mer lappar, anteckningar eller strategiskt placerade post-it för en smidigare vardag med mindre stress och högre kvalitet.
3 – Dela information
Fördela information på arbets- och informationsytor till alla som har behov av kunskapen, kollegor eller kunder, för att kunna göra ett bättre jobb.
Sammanställ KPI’er för att få en samlad bild av status.
Allt blir omedelbart tillgängligt då det händer. Inga mer onödiga misstag eller störande missförstånd.
En effektiv arbetsplats helt enkelt.
Priser
Licens för byråanställda
Portal för byråklienter
Löpande kontrakt
99 kr
per användare och månad
99 kr
per användare och månad
12-månaders kontrakt
79 kr
per användare och månad
79 kr
per användare och månad